منوچهر صالحی، جادو جنبل مجید جلالی مدیرعامل سابق سایپا کـه از قضا رفیق گرمابه و گلستان «الف. جادو جنبل مجید جلالی الف» بوده درون جایی ادعا کرد کـه پاس تهران درون سال ٨٣ با کمک امـیرخان (؟!) قهرمان شده و اصلا مجید جلالی رفیق فابریک امـیر اسکندری هست و سردار آجرلو هم ممکن هست منکر شود اما کامل درون جریـان بوده است. جادو جنبل مجید جلالی صالحی قبل‌تر از امـیر اسکندری بسیـار تعریف کرده و با این عنوان کـه نیروی ماورایی او بسیـار موثر هست به تمجید از او درون رسانـه‌های ورزشی پرداخته بود. صالحی درون جایی دیگر گفته بود کـه علاوه بر مجید جلالی، فرهاد کاظمـی و امـیر قلعه‌نویی، علی دایی و مجتبی تقوی هم بـه خانـه جادوگر رفت و آمد دارند. حالا هشت سال مـی‌گذرد و پرونده دوباره باز شده هست و تقوی هم متهم ردیف اول است.

١٥٠ مـیلیون بده دربی را ببر...!

امـیرعابدینی کـه سابقه مدیریت درون تیم پرسپولیس را دارد، مانند بسیـاری دیگر از مدیران فوتبال از سوی جادوگران و واسطه‌های‌شان و گاه دیگر مدیران فوتبال پیشنـهادهایی درون این زمـینـه داشته است. خود او درون این باره مـی‌گوید: جادو جنبل مجید جلالی «زمانی کـه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم قبل از بازی با استقلال یکی از بـه اصطلاح جادوگرها با من تماس گرفت و ادعا کرد با مبلغ ١٥٠ مـیلیون مـی‌تواند پرسپولیس را درون دربی برنده کند. من هم بـه او گفتم اگر توانستی کاری کنی کـه استقلال درون دربی برنده شود من این مبلغ را بـه تو خواهم داد. یـادم هست یکی از مشاورانم درون استادیوم بـه من گفت چرا به منظور بازی نگرانی؟ گفتم اگر ببازیم بـه آن فرد باخته‌ایم. خوشبختانـه آن بازی را پرسپولیس برنده شد و آقای جادوگر خودش طلسم شد.»

ادعای عجیب صمد مرفاوی

مرفاوی درون ابتدای لیگ یـازدهم و زمانی کـه مربی مس کرمان بود بعد از باخت خانگی برابر استقلال بدون اینکه پرسشی مطرح شود، بحث متوسل شدن عده‌ای از اهالی فوتبال بـه کارهای ماورایی را پیش کشید و با طعنـه بـه مربی و بازیکنان استقلال مدعی شد، آنـها با امدادهای غیبی درون کرمان بـه پیروزی رسیدند و به این ترتیب، ادعای عجیب مرفاوی با واکنش تند روزنامـه‌نگاران باشگاه استقلال همراه شد و آنـها درون پاسخ بـه سرمربی مس از او خواستند از دیدن سریـال‌های تلویزیونی ماه رمضان کـه بیشتر بـه مسائل ماوراءالطبیعه مـی‌پردازند، خودداری کند!

مظلومـی: درون عمان باورم شد کـه جادو هست

پرویز مظلومـی یکی ازانی هست که اگرچه درون تیمش جادوگر ندارد اما این خرافات را بـه چشم دیده و باور دارد: «در لیگ کـه زیـاد این مسائل را مـی‌شنوم و انگار جادو و جنبل رسمـی شده است. همـین امروز خواندم کـه شیری گفته مـی‌خواهد با جادوگر قرارداد ببندد. این کار نامردی است. هری کـه از این شیوه استفاده کرده چوبش را خورده است.»

او درون ادامـه مـی‌گوید زمانی کـه در لیگ عمان مربیگری مـی‌کرده بـه چشم دیده هست که تیم‌ها از جادوگر استفاده مـی‌د؛ «مربی تیم السداب عمان بودم. تیم ما درون بازی رفت درون خانـه دو گل از رقیب خورده بود. قبل از بازی به منظور بچه‌ها کلی حرف زدم و تاکتیک بازی را چیدم. حرف هایم کـه تمام شد، دیدم دو بازیکن ما بـه کنار دروازه‌ها رفتند و ادرار د. با عصبانیت بـه آنـها پرخاش کردم اما همـه تیم فریـاد مـی‌زدند تیم حریف ساحر دارد و فقط این شکلی مـی‌شود سحرش را باطل کرد.»

تیم مظلومـی بازی درون زمـین حریف را بعد از ابطال طلسم شش بر یک بود که تا مظلومـی بـه صف آنـهایی بپیوندد کـه خرافات را مـی‌پذیرد./ اعتماد




[عابدینی: جادوگر گفت با 150 مـیلیون پیروزی شما را تضمـین مـی کنم جادو جنبل مجید جلالی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 30 Jun 2018 23:56:00 +0000